אניגראם

סדנאות אניאגרם בארגונים

שתף |

סדנאות אניאגרם בארגונים

סדנאות ויישומים ארגוניים שמציע המרכז לאניאגרם

 

 

מה מניע אותי?

 
סדנה זו מציגה את מודל האניאגרם ויישומיו בסביבת העבודה. נערוך היכרות עם תשעת הטיפוסים, מה מניע כל אחד מהם, מה עוצר אותם ומה מקדם אותם. המשתתפים יוכלו לזהות לאיזה טיפוס הם שייכים - באיזה אופן הוא מועיל להם, כיצד הוא מגביל אותם ומהו שביל הצמיחה שלהם.
*זוהי סדנת הבסיס עליה מבוססות כל סדנאות ההמשך.
 
 
 
 

ניהול קונפליקטים


 
בסדנה זו נגלה מה מקפיץ את הכפתורים שלנו ולמה? נחקור את ה"טריגרים הרגשיים" של כל טיפוס, מה גורם לו למתח ומה מלחיץ אותו בסביבת העבודה ונלמד את הדרך האפקטיבית להתמודדות עם מצבים אלה. תינתן למשתתפים הזדמנות להכיר את יחסי העבודה והתקשורת בין כל הטיפוסים, את נקודות החיכוך הנפוצות ושיתופי הפעולה האפשריים. בסדנה יסופקו כלים לפתרון קונפליקטים באופן יעיל ומקרב.
 
 
 
 

סדנת תקשורת


 
תשעה טיפוסים – תשע שפות
למרות שנראה כאילו כולנו מדברים באותה שפה, לכל טיפוס שפה משלו, דרכה הוא מקשיב, מדבר ומפרש את הנאמר. בסדנה זו נלמד את תשע השפות השונות, נזהה את האופן שבו כל טיפוס מעביר מסרים מילוליים ואחרים, נכיר את נקודות העיוורון ומסנני ההקשבה של כל טיפוס. ונלמד ונתרגל כיצד לעבוד, לנהל ולתקשר בצורה אפקטיבית עם כל טיפוס, כיצד להפחית אי הבנות ולפתח יחסי קרבה ואמון.
 
 



אמנות המשוב

 
שילוב האניאגרם בתהליכי הערכה ומשוב, תורם לשינוי משמעותי ביחסים האישיים ובתהליך העבודה. הוא מעצים את העובד וגורם להעלאת המוטיבציה ושיפור ביצועיו. האניאגרם מספק מדריך מפורט וספציפי, לנתינת משוב אפקטיבי לכל עובד, לפי טיפוס האישיות שלו.
 
 
 

פיתוח צוותים

 
בסדנה זו, יבחין הצוות מהי אסטרטגית הפעולה של כל חבר צוות ומהי אסטרטגית הפעולה של הצוות כשלם. נתבונן לאן פונה הפוקוס האוטומטי של כל טיפוס ונתרגל שינוי פוקוס מודע לקידום מטרות הצוות, לשיפור האפקטיביות שלו ולניצול מקסימאלי של כישורים ומיומנויות.
 
 
 

תוכניות פיתוח מנהלים 

 
תוכניות אלו מאפשרות למנהלים לפרוץ את הפרדיגמה הניהולית שלהם ולאמץ אסטרטגיות פעולה נוספות. הם מגלים את המתנות שהם מביאים כמנהיגים ואת הדרך למנף איכויות אלה כדי למקסם את השפעתם.

הכרת הטיפוסים השונים מאפשרת להם לפתח את יכולתם לגלות גמישות ויעילות בעבודתם עם אנשים בעלי אסטרטגית פעולה שונה משלהם. הם לומדים להכיר מה מניע את עובדיהם, מהן החוזקות והמגבלות של כל אחד מהם וכיצד ניתן להפיק מהם את המיטב.

 

אנו מציעים מספר מסגרות המיועדות למנהלים:
מכתב המלצה מפיטר פולהיוס מנכ"ל שטראוס אינטרנשיונל
 
תשע אסטרטגיות ניהול – סדנת בסיס למנהלים

 סדנת צמיחה
 – סדנה מתקדמת למנהלים
 
 אימון אישי למנהלים –
מפגשים של אחד על אחד
                           
                                                                                              

 
  * תכנית עבודה ספציפית תגובש לכל ארגון על פי צרכיו.

 


הרצאות העשרה
 



לפרטים נוספים ניתן לפנות לאסנת:  054-2042443

 

 

 

אסנת ידגר
חלוצת השיטה בארץ ומייסדת המרכז הישראלי
חדשות ועדכונים
yoda hacked
כללי
שירותים
אניאגרם בארגונים
מדיה
בניית אתרים בקוד פתוח
עקבו אחרנו
2010 © Enneagram inc, All Rights Reserved