אניגראם

מה זה נותן?

שתף |

מה זה נותן?

    באמצעות האניאגרם תוכל
  • להשתחרר מדפוסי התנהגות לא יעילים שחוזרים ונשנים בחייך.
  •  לזהות מה מניע אותך, מה עוצר ומה מקדם אותך   
  • לראות את העולם מנקודת מבטם של אנשים אחרים ולשפר את יחסיך עמם. 
  • לגשר על הפערים בינך ובין יקיריך ולהתקרב אליהם ממקום של אהבה.
  •  ללמוד את 9 השפות השונות – כיצד לתקשר בצורה אפקטיבית עם כל טיפוס.
  •  ללמוד כיצד לפרק את האגו שלך מנשקו ולהתחבר לטבעך האמיתי
  •  לקבל כלים אפקטיביים להתפתחות אישית ומקצועית. 
  •  לחיות את החיים מתוך חופש ובחירה אמיתית. 
 



האניאגרם משרת אותנו בשלושה היבטים עיקריים: התפתחות אישית, התפתחות מקצועית ושיפור מערכות יחסים.

1.  התפתחות  אישית - אני מול עצמי

האניאגרם חושף את המנגנון האוטומטי שמפעיל אותך ואת מעגל הקסמים בתוכו אתה שבוי. כשאתה מזהה את האסטרטגיה הראשית שלך, (הטיפוס שלך באניאגרם), ניתנת בידך בעצם מפה של הטריטוריה בה אתה נמצא.
מפה זו עוזרת לך לראות מה עומד בדרכך, מה מניע אותך, היכן נמצאים המכשולים הצפויים והיכן האתגרים. אתה לומד להכיר את האמונות החבויות שמניעות אותך ומתחיל לחקור היכן הן משרתות אותך והיכן הן מגבילות אותך.
מודעות עצמית חדשה זו מאפשרת לך בחירה מודעת. אתה מפסיק להתנהל באופן אוטומטי, מתחיל להיות "בעל הבית" של עצמך ומסוגל לבחור מתוך חופש אמיתי, כיצד לפעול ולהגיב באופן שישרת אותך בצורה הטובה ביותר.


2.  שיפור מערכות יחסים - אני מול העולם

לכל טיפוס "שפה" משלו. כשאנחנו לומדים להכיר את כל 9 הטיפוסים אנו בעצם לומדים תשע שפות שונות ואת הדרך היעילה לתקשר עם כל טיפוס.

מערכות היחסים שלנו משתפרות ללא הכר, כשאנחנו מסוגלים לראות את העולם מנקודת מבטו של האחר. אנחנו יכולים להבין איך העולם מופיע לו, מה מניע אותו, מדוע הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג ומה "מקפיץ לו את הכפתורים". אנחנו נעלבים פחות, כועסים פחות ומסוגלים לפתור נקודות משבר בצורה יעילה יותר.

הבנתך העמוקה של המניעים, הכאב והסבל שיקירך חווים יומיום מתוך נקודת מבטם, תאפשר לך להתחבר אליהם בדרכים חדשות. היא מסייעת לך להשתחרר מהכעס, ההאשמות והפחד שלך ולהגיב אליהם ממקום שמאפשר אינטימיות, קבלה ואהבה ברמה אחרת לגמרי.

 

3. התפתחות מקצועית - אני בסביבת עבודה

האניאגרם מאיר את האיכויות הייחודיות שכל טיפוס מביא לארגון. הוא מתאר את סביבת העבודה והסגנון ניהולי הנחוצים על מנת למצות את הפוטנציאל של כל עובד ולהפיק את המיטב ממנו. המודל מציע פתרונות ושיטות עבודה בארגונים בתחומים כמו: ניהול, מנהיגות, פיתוח צוותים, פתרון קונפליקטים, תקשורת בינאישית, הגברת המוטיבציה, תהליכי הערכה ומשוב, ניהול יעיל של ישיבות צוות, תפקוד במצבי לחץ ועוד. 
 

 

אסנת ידגר
חלוצת השיטה בארץ ומייסדת המרכז הישראלי
חדשות ועדכונים
yoda hacked
כללי
שירותים
אניאגרם בארגונים
מדיה
בניית אתרים בקוד פתוח
עקבו אחרנו
2010 © Enneagram inc, All Rights Reserved